فایل دوربری شده جایزه مستر المپیا

جایزه ساندرو مستر المپیا

فایل دوربری شده جایزه مستر المپیا ویژه طراحان و علاقه مندان ورزش بدنسازی

فایل با کیفیت بالا و فرمت PNG دوربری شده جایزه مستر المپیا

همکاران محترم اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران شهرستان ملارد. نیز دوستان عزیز رشته های پرورش اندام ، پاور لیفتینگ ، زیبایی اندام و فیتنس می توانند. به رایگان از این فایل ارزشمند که زمان زیادی جهت باز طراحی و دوربری جایزه مسابقه مستر المپیا که معتبرترین مسابقات پرورش اندام می باشد. توسط طراحان کانون تبلیغات چاپ اول صرف گردیده است استفاده نمایند و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

  • شناسه مطلب: ۴۰۲۰۶۱۲
  • ابعاد: ۱۰۰۸ در ۶۵۴ پیکسل
  • رزولیشن: ۷۲ پیکسل
  • رنگ: طلایی
  • فرمت فایل: PNG
  • حجم فایل: ۰.۷۵ مگابایت
  • مد رنگی: RGB
  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

جهت دانلود فایل های لوگو اتحادیه مشاورین املاک ملارد روی لینک های زیر کلیک نمائید.

PNG

لینک دانلود

مِستِر المپیا (انگلیسی: Mr. Olympia) عنوانی است که به برندهٔ رقابت حرفه‌ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌گردد، اهدا می‌شود. جو ویدر این رقابت را پایه‌گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس قابلیت ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند. اولین مستر المپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۶۵ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را به‌دست‌آورد. لی هینی و رانی کولمن رکوردداران عنوان قهرمانی با ۸ عنوان هستند. فیلم تپش آهن که مسائل قبل از مستر المپیای ۱۹۷۵ را پوشش می‌داد در رسیدن آرنولد شوارتزنگر و لو فریگنو به دنیای سینما کمک زیادی کرد. همچنین عنوانی نیز برای میس المپیا که برنده رقابت بخش زنان است وجود دارد. تمام رقابت‌ها در یک هفته برگزار می‌شوند.

همکاران عزیز ، مشتریان گرانقدر و کاربران ارزشمند کانون تبلیغات چاپ اول امیدواریم که فایل جایزه مسابقه مستر المپیا ساندرو برای شما کاربرد لازم را داشته باشد.

پرسنل و مدیریت چاپ اول به طور دائم علاقه مند به راه گشایی و ارائه خدمات حرفه ای چاپ و تبلیغات به سروران معزز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *